Öppnar ögonen

God morgon, nu är jag hos min morbror och hans fru, nyvaken. Jag är så trött att jag knappt har öppnat ögonen. Meningen var att vi skulle åka hem igår men vi var inte sugna på att sitta i en bíl i 3 timmar så vi tänkte att vi åker hem idag.

Senare idag så ska jag nog träffa Sandra och Sebastian och promenera en stund, jag har ju inte träffat honom innan. Emma passade på ju att bli supermegaförskyld och då är det ju inte så bra att ses. Men nu ska det bli kul=))

Nu tänkte jag att jag skulle klä på mig, gå upp och iallafall titta lite på frukosten som mamma och Nahrin har gjort=)
Sen ska jag försöka få mamma att åka förbi Geneta, vill köpa  tobak till ergile.

Efter alla mina påhitt så ska vi tillbaka till lilla Jönköping.

puss//Emma*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0