Södertälje...

Tja

Nu är jag i Södertälje, har varit här i några dagar=)Har varit dop=) Det var inte meningen att vi skulle stanna men det är kul att träffa alla här (särskilt min mega-söta pyttelilla kusin isabella) och bara dra runt på stan, har ju spenderat nära helften av mina sommarlov här, så känner mig ju rätt hemma. Igår så panikshoppade jag och mamma underkläder, mjukisbyxor, linne och skor på ica Maxi vid 21:30,:P HAHA. eftersom vi inte hade planerat att stanna så hade vi bara dom kläderna med oss som vi hade på oss, alltså kjol, linne och höga klackar. Det var inte så passande eftersom det pissregnar hela tiden och jag har en dålig ovana att gå i alla vattenpölar. Nu så ska vi åka till stan en snabbis, sen hämta upp Katrin och Isabella, så ska vi åka till hovsjö och hälsa på Nahrin (min morbrors fru)=)

Föresten så har jag lärt mig att göra fiskbensflätor, så det så:P

Äh nu ska jag, mamma och Helena åka ner till stan. hejdå

//Emma**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0