Städning

Idag har jag inte varit i skolan, har ont i halsen=(  inte kul.

Jag vakande rätt tidigt av en lillasyster som kom och hälsade på, vi har lagat mat, en jätte god soppa. Väldigt bra för halsen. Sen har jag kollat på tv och hon sovit. (i min magiska säng)
Snart så ska jag börja städa, sortera tvätt och så, sen kommer vell putte lite senare. Han skulle på middag först.

Det är inte lätt när man vaknar upp i en trång bil på en parkeringsplats en timme innan man ska till skolan.
Tack du som bestämmde att vi skulle ha duschar i alla omklädningsrum.

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha aa inte är det lätt att sova i en trång bil å få ryggskott haha xD

2008-08-27 @ 17:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0