090818

Igår kväll kom jag hem efter en resa till södertälje, när jag kom så hade älsklingen gått och lagt sig men på köksbordet så stod det en vas med tio röda rosor, ett jätte gulligt kort som han hade skrivit och ett vanilj ljus som det står jag älskar dig på som han hade tänt, det var jätte fint.
När jag kom in så attackerade boss mig i dörren, har aldrig sett honom så glad.
Han bara sprang fram och tillbaka och runt mig:)

Nu har vi precis kommit in efter en promenad med Boss i skogen, han var jätte nöjd att få springa lite lös och leka.

Nu ska jag kolla på det sista på navy cis, finns inte många program som slår det.
När det är slut så har vi bestämmt att vi ska kolla på en dokumentär på 8:an som heter Män som slår kvinnor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0