Gårdagen

Igår så var jag jätte trött hela dagen.
På eftermiddagen så åkte älsk iväg för att fixa sin dator hos en kompis så då kände jag att dagen var borta och tvingade upp mig själv.
Jag var jätte hungrig så gjorde hemgjorda hamburgare med bröd, pommes och bearnaise sås, det var jätte gott!
Under tiden jag lagade middagen så hade jag lite problem eftersom jag är så äcklad av allt i matväg, om det inte är torrt, enfärgat och utan doft.
Men äta måste man ju så jag tvingade mig själv att röra i köttfärsen och krydda, lagom passande till att jag står och pinar mig själv så ställer sig hunden och kräks några meter framför mig. TACK!
Det gjorde susen, nu mådde jag absolut inte bra och fick springa på toa.
Eftersom jag var ensam hemma så fick jag rulla ut en halv toa rulle och slänga på, vända bort huvudet och kasta ner allt i en påse som ja sedan slängde utanför dörren.(den fick älsklingen äran att gå bort och slänga när han kom hem)
Jaja så kan det vara.
Det är nu förträngt:P För mitt egna psykes skull.
Det låter säkert som att jag är jätte löjlig men när man redan går dag ut och dag in och gör allt för att bli av med sitt konstanta illamående och sånt händer så uppskattas det inte alltid.

Någon som har förslag på hur man får bort illamåendet?
Har provat åksjuketabletter, akupressurband och att små äta, t.ex kex





Lagom tills maten var klar så kom älsklingen hem.
Vi dukade upp massa olika tillbehör över hela vardagsrumsbordet och bara njöt av maten.
Det var mysigt:)

Resten av kvällen spenderades i soffan framför teven.


Kommentarer
Postat av: Helena Wennerstrand

Hej min söta Emma!



GRATTIS för babyn.Va kul.Maila till mig och hälsa din mamma.

Tusen kramar från Helena

2009-10-25 @ 11:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0