Gårdagen

Igår morse kl 8 så hade jag en tid hos barnmorskan för hälsosamtal, men eftersom jag inte fått så mycket sömn under natten så vaknade jag inte av mitt alarm utan missade den tiden. Lite surt.
Men nu har jag bokat en ny tid nästa vecka, och kl 12 istället så jag inte kan försova mig=D

Vid elva så skulle Boss in på bad och klo klippning så under tiden passade vi på att lägga oss nere på vätterstranden och bada, hur skönt som helst. När vi kom och hämtade Boss så var han jätte fin:) alldeles glansig.

Lite senare på eftermiddagen så skulle vi köra in bilen på en hjulinställning men det gick inte eftersom det var nåt glapp på inre styrleden eller något sånt. skit pissigt, så vi fick åka och köpa nya sånna där pinnar med en klump i kanten på. Helt sjukt att det är så dyrt med bildelar. Men nu är nästan allt bytt i framvagnen så blir det något mer fel så blir jag galen.

Det  var den intressanta gårdagen.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0