God morgon!

Idag vakande jag kontigt tidigt och kände mig någorlunda utvilad, de va skönt.
Men för ett par minuter sen så kom jag på att jag ska vara på mvc snart, min förra tid var klockan åtta på morgonen så den råkade jag missa, försov ju mig.
Denna gången är jag iallafall vaken.
Jag tänkte äta lite youghurt (eller hur det stavas) nu så kanske man piggnar till lite.

Jag funderar på att gå in och väcka älsklingen, men vet inte om han skulle med in till stan.
Fast klockan är ju över tio så han kan inte gnälla för att det är för tidigt:P


Idag fyller jonni 27 år, om man tänker tillbaka på allt så känns det som att det var tre månader sen som jag kom upp med fransmännen och deras handväskor och du stod och dansade till infinity och skrattade åt väskorna.
Jag saknar dig så otroligt mycket!
Hoppas att allt är bra med dig!
 

Jonny Edberg
820813-081018

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mår du illa så är ett tips att undvika mejeri produkter de första målen på dagen :)

2009-08-13 @ 21:32:42
Postat av: carol

Så du skriver oxå blogg va kul.

jätte kul att ni ska ha barn verkligen!

2009-08-15 @ 22:34:50
URL: http://carolasaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0