God morgon=)

Idag vakanade jag runt 10 när jag fick ett sms av sandra att jag var tvungen att skörda på farmville:P så jag gick in och gjorde det. Det är rätt kul att ett så simpelt spel kan vara så roande.

Nu är jag lite små hungrig, men varje gång jag tänker på mat så mår jag illa. Jag kan inte enns öppna kylen.
Fast det är lite positivt med för då slipper man göra grejer själv:P  haha har blivit en latmask =D

Idag så ska vi in till stan och köpa nya bromsar och grejer till bilen. Sen har jag bestämmt att vi ska åka förbi willys på råslätt för jag har blivit så grymt sugen på inlagda grönsaker:P
Efter det så ska jag åka förbi min moster och mina kusiner:) och hälsa på, dom är underbara.


Lite rörigt inlägg men så kan det vara ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0