Grattis på födelsedagen mamma! =)

Idag fyller min älskade mamma år:)
Eftersom vi inte kan träffas idag så får hon sin present när vi ses.
Hoppas att hennes födelsedag blir jätte bra.




Igår så ringde jag till barnmorskan och pratade lite om mitt illamående och att jag inte kan behålla någon mat och är så slut i kroppen att det är svårt att resa sig.
Hon skulle prata med en läkare som skulle skriva ut några tabletter som tydligen skulle vara väldigt bra, många ar varit väldigt nöjda med dom. Jag hoppas verkligen att dom funkar. Det skulle vara så skönt för skolan börjar ju imorgon och jag skulle aldrig klara av att vara där annars.
Håller verkligen tummarna för att de ska funka:)

Om en liten stund så ska vi ta oss in till stan och hämta ut medicinerna och hälsa på sandra och jonas tror jag.
Det blir trevligt.

Men nu måste jag hoppa in i duschen, kanske skriver senare.

bye

Kommentarer
Postat av: mormor

Väntar på att få läsa din blogg...igen. Hos oss är det full rulle. Morfar hjälper Tobbe att fälla träd. Jag konserverar lingon jag plockat bl.annat,,och pysslar med trädgårdsabete,Det tar aldrig slut. Hushåll, hundar, in, ut, räkningar, diska, tvätta,....

Vad ska du hitta på i veckan för kul Emma .Jag säger de kanske före dig före dig... för jag vet inte hur veckan blir kramizar iallafall .... lilla du.

2009-09-27 @ 20:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0