Lite seg uppdatering!

De senaste dagarna har jag varit lite kass med uppdatering.

Just nu så är jag i södertälje och hälsar på lite släkt och vänner, speciellt min lilla kusin.
Hon är det sötaste jag har sett, är 2,5 månader men 2 månader för tidigt född så hon är pytte liten.:) Världens snällaste bebis, hon bara ler hela tiden.

I lördags så var vi nere på stan och små shoppade lite, det blev en väska, ett par skor och lite strumpor för min del! Tack mamma:)

Idag ska kanske vi ska ner på stan en stund om vi orkar, sen ska vi åka och hälsa på mina sysslingar:) det kommer bli trevligt.
Det är inte ofta man träffar dom.

Nu ska jag lägga mig och vila lite, mår så grymt illa. Det enda jag kunnat ära är några skivor gurka och tomat. Det är jobbigt eftersom jag är jätte hungrig:( Men men man får ju hoppas att det blir lite bättre under dagen så jag får i mig något senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0