Mat i mina tankar

Idag vaknade jag runt elva, och det första som kom upp i mitt huvud var kalas puffar med massvis med iskall mjölk.
Jag känner mig så enormt nyttig som bara tänker på mat hela tiden, fast även om jag är sugen hela tiden så äter jag inte så mycket som jag hade kunnat göra.

Nu ligger älsklingen fortfarande och sover, hur social är han på en skala=P
Jag tänkte att om jag väcker honom nu så kan han ta ut Boss medans jag åker till konsum och köper tusen paket kalas puffar=)
Det får nog bli så, men jag ska försöka komma in och skriva mer senare.

   iskall:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emmsen

Testa lite myslie nyttigt o jättegoottt...../mormor

2009-08-08 @ 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0