UL

Idag har jag varit på ultraljud, det var lite läskigt men kul:) jag kunde se hjärtat slå.
Det känns så overkligt att det ligger en liten bebis i min mage.
Nästa ultraljud har den växt till sig lite mer så man kan få en liten bild=)

Om ett litet tag så ska jag på inskrivning, det ska bli kul men det känns jobbigt att behöva ta massa blodprov.
Jag litar inte på andra människor med nålar. Men det är en fobi som jag får ta och komma över. Annars så får dom vell hålla fast mig:P


Idag blev Sandras & Jonas sebastian bebis 1 år=) GRATTIS! det har gått jätte fort:) känns som att det var förra veckan vi satt på skolgården och försökte plugga, fast det slutade med att vi fikade och pratade bebisar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0