Ikväll..

blir det lugnt. Ska kolla lite på tv och njuta av spikmattan en stund:) mmm.
Imorgon ska jag till barnmorskan, har lite frågor till henne så har gjort en liten kom ihåg lista.
Nyss var jag inne och kollade lite på en ULkliniks hemsida. Såg att dom gjorde 3D/4D UL. det hade jag viljat göra om det inte hade kostat 1700. Lite dyrt för mig. 
Här finns lite information och bilder från undersökningar=)
http://www.emmaultraljudsklinik.se/index.php?option=com_content&view=article&id=47&Itemid=56

Någon alldeles för rik människa som vill sponsra? :P :D

Nu ska jag fixa lite med mina naglar (akryl) innan min älsk ringer.
Puss på dig min älskling<3 ses snart!

Kommentarer
Postat av: jenny

vad mysigt! Hoppas ni får tillfälle att njuta extra mkt av varann nu i helgen! Kram

2009-12-10 @ 21:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0