pyssling?

Idag vakande jag med jätte ont i ryggen, inte alls kul.
Efter en stund så gick jag upp och hämtade lite frukost och satte mig i vardagsrummet och åt. Väldigt passande när jag precis börjat äta så ställer sig hunden framför mig och kräks två gånger. Jag är ju inte alls äckelmagad eller så. Han kunde iallafall väntat tills jag ätit klart. Eftersom man hamnar i såna här situatoner ibland så kan vi vell slösa lite skattepengar på att framställa små pysslingar som sköter såna mindre behagliga sysslor?!=) Man kanske iallafall kan ha det för gravida. Det skulle bli uppskattat! haha

Aja nog om det.
Nu håller jag på att tvätta täcken och kuddar, dammar av överallt och små pysslar. Man blir så glad av det fina vädret. Det är minusgrader, sol, helt vitt ute och klarblå himmel=) Det kan inte bli mycket bättre!
Såna dagar som idag så känner man att man vill göra allt som vanligtvis känns som en börda. Jag ska nog köpa en konstgjord sol till vardagsrummet så kanske man springer runt full av energi varje dag, hela dagarna.;P
Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med.


Saknar dig älskling! SeS snart. Jag älskar dig! pusspuss<3<3

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Bra ide det där med små pysslingar =) hade ju varit kul och bara ha dem hemma även om du helst ser att det ska arbeta haha ;-) Akta din rygg bara Emma så du inte blir sängliggandes i allt julstök som du sysslar med! Kram

2009-12-03 @ 13:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0