090717

Hej, nu va det ett litet tag sen jag skrev men eftersom min dator gett mig bluescreen ett tag så har det inte varit så lätt att skriva.



Lite kort:
I måndags så åkte jag och älsklingen till Vargön och bodde på hotell, det var jätte mysigt. Vi hade en japansk svit som var jätte fin med bubbel bad och världens finaste lysväggar. Två av middagarna avnjöt vi på hotellet, ena dagen så åt vi röding och andra lamm. Båda med vit choklad panacotta, det var så gott så man blir galen. Kort om det, kul va det i allafall=)


Idag är vi bjudna på middag, sen efter middagen blir det antagligen utgång. Är ju underbart väder så piren känns rätt.

Nu ska jag ta en snabb dusch och äta lite.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0