Helt fast

Nu håler jag på att försöka fixa någon relativt snygg design så sidan kommer se lite ofärdig ut ett tag men förhoppningsvis ser den bättre ut sen=) Det är skitjobbigt att sitta här och pyssla med det för datorn har fått för sig att stänga ner vissa sidor ibland, oftast när jag inte hunnit spara.
Men trots att allt går emot mig så är jag helt fast i att hålla på med designen, jag kan pyssla fram och tilllbaka i flera timmar, tillslut måste man ju ha lärt sig de rätt så bra:)


Nu sitter vi och äter frukost/lunch.
Jag blev så himla "varmmat" sugen så vi värmde på gårdagens korvgryta, jätte gott.
Det blev även lite mackor till som inte blev smörade ordentligt, mitt största mackproblem. Det ska vara smör ut i kanterna, överallt.
Till det så dricker vi jordgubbs & citronvatten, alltså vanligt vatten med klyftade jordgubbar och citronsaft.
Det smakar sommarfräscht och inte sådär sliskigt som vanlig saft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0