Naglar

Nu har jag gjort gelénaglar=) det är jätte fint. Eftersom jag har en dålig ovana att bita på mina naglar så tänkte jag att om jag gör gelénaglar så hinner mina riktiga växa ut en bit under så sen när ja tar bort dom så är mina tillräcklig långa för att ge mig ångest om ja skulle bita:) En sån liten sak som att ha naglar gör så mycket på självförtroendet, tro det eller ej.
När jag gör naglar så brukar jag använda Gelé och aktivtor från Depend, de tycker jag är bäst. Tipparna har jag köpt i hundra pack separat men vet dock inte vilket märke det är, de medföljande tipparna tycker jag ser för klumpiga ut. jaja såhär såg det ut innan och efter
:   

Kommentarer
Postat av: Kusin 1 :)

Nice :D

Hoppas allt är bra med dig. Kul att du har börjat skriva =) Glöm inte att kolla in min blogg då och då =) Puss och kram

2009-07-10 @ 18:19:55
URL: http://idahindersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0