Tacos

Innan när vi var och handlade så blev jag så sjukt sugen på tacos så vi köpte lite chips och dipper och sånt=) jätte gott. (Man kan inte äta tacos utan min supersöta blomskål från Lagerhaus) Min älskling däremot blev sugen på midsommarmat så han köpte sill och massa sånt. Vi åt hur mycket som helst, så just nu känns det som att jag aldrig mer kommer att kunna äta tacos.
mmm



Efter maten så åkte vi ner till stan en stund och kollade lite, det är något EU möte tror jag så halva stan är avspärrad och det är fullt av poliser, lite spännande:P
Efter en stunds åkande blev vi trötta och åkte hem.
Nu ska vi gå och lägga oss, vi har kommit på att dagarna blir så himla korta om man sover till längre än 10-11. Inte så värt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0