Namn...

är jätte svårt att komma på, vi har tänkt att vi vill ha något som inte är så vanligt men vad är igentligen ovanligt?!
Tjejnamnen vi har pratat om är Felicia och Tindra och killnamnen är Philip och Liam men sen vet man ju inte om det alls stämmer med hur den lille/lilla ser ut när den kommer och hur man känner då.
Någon som har förslag på namn?


Idag har jag bestämmt mig för att spela bingolotto, ja ska vara barnvakt åt mina kusiner så det blir nog mysigt:) Mamma kommer med och hälsar på så jag tänkte att jag köper en lott till henne med.
Anledningen till att jag ska spela är att jag har drömt om att jag vunnit på bingolotto i flera månader så nu kände jag att jag verkligen måste spela:)

Om en liten stund så tänkte jag gå ut med Boss, sen åka och handla hundmat och helgskinka (julskinka), köttfärs, prinskorv, rödbetssallad, julmust och massa annat. Vaknade i morse och tittade på Ett päron till farsa firar jul som gick på ettan så sen blev jag jätte sugen på julmat så får bli det ikväll:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Förslag på namn om det blir en liten tjej,

Alice, Alicia, Tyra :)

2009-10-25 @ 11:03:46
Postat av: mmkk

grattis :)

hoppas allt blir bra, och jag har inga förslag på namn "/

2009-11-03 @ 22:35:32
URL: http://mkcollection.devote.se
Postat av: stampe haha

liam!! lätt asso "liam norberg"

2009-12-01 @ 10:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0