Vecka 18 och undrar om bebisen ligger kvar...

Idag var det sista dagen på praktiken:) Jag hade bakat en fudge tårta till dem, den va jätte god. Som tack för mitt arbete på praktiken så fick jag en ny spjälsäng, den var jätte fin. En sån som vi hade bestämmt att köpa så de va ju bra.

Nu sitter jag och jennifer hemma, vi ska hämta lite saker sen åka in till stan. Senare ikväll så kommer min morbror o hans tjej från karlskrona och min andra morbror och hälsar på hos mormor o morfar så jag tänkte åka ut dit en stund. Det ska bli kul, är ju inte ofta man träffar dem. Och mormor och morfar så klart.

Nu är jag snart i vecka 19, känns jätte skönt. Nästa vecka ska jag på mitt sista UL, är livrädd känns som att hon ska titta på mig o säga att "här finns det ingen bebis" men det trodde jag innan förra UL med men då såg vi ju tydligt att det var en liten bääb där. Den gjorde kullerbyttor o stod på huvudet o allt möjligt ju, en livlig liten rackare:P Förhoppningsvis är det en lite större livlig rackare nu:)

Nu i veckan så kände jag den första sparken:) Mysigt nog i ett parkeringshus när jag och jennifer va på stan. Kändes jätte konstigt och jag blev helt förvånad och jätte glad:)

Någon som har förslag på barnvagn?
Vi har kollat på lite olika, vi fastnade för emmaljungas city cross men dom från anna & axel är rätt fina med och har fått väldigt bra resultat i olika tester. Men det är så svårt att hitta någon fin i rätt prisklass, det är ju sjukt dyrt. Det viktigaste är ju att den är säker och att den är skön att köra både för mig och älsk.




Nu ska vi dra oss in mot stan men tänkte försöka skriva lite oftare om mitt internet tillåter mig det.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men va trevligt att läsa lite i din blogg igen Emma. Åh visst e de väl jättemysigt att känna babyns rörelse. Undrar vad du och Putte kallar den lille-lilla kompisen i magen.

2009-10-24 @ 18:20:47
Postat av: Sandra - Blivande 2barnsmamma

den sista vagnen på bild är jätte billig ny å alla jag känner som har/haft den ha vatt jätte nöjda. en sån skulle ja kunna tänkt mej om ja inte redan haft den ja har hehe =)

2009-10-26 @ 16:18:54
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0