Bvc idag:)

Idag så gick jag och lillan upp runt 8:a och fixade iordning lite. Sen vid halv elva så åkte vi till bvc. Lillan hade växt 2,7 cm sen förra veckan:) Inte konstigt att kläderna börjar krympa:P
Efter vi hade vart på bvc så åkte vi in till stan och mötte mamma/mormor och handlade lite, sen åkte vi och hämtade älsklingen och åkte hem.
Nu har jag käkat jätte god mat som mamma gjorde till oss igår, älsk och hans bror sitter vid datorn och glor lite och våran lilla prinsessa sover en stund. Snart så kommer hon att vakna och vilja äta. 



Ska se om jag lyckas ta mig ut på en promenad om en liten stund. Men det är så tråkigt att gå själv. blää


Men nu har jag lite att fixa:) hej 

Kommentarer
Postat av: jenny

Oj vad hon växer =) ska bli kul och se henne sen en dag er lilla Tindra =)!! Kramis

2010-04-28 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0