1 dag kvar till bf!

Det känns helt overkligt att det bara är en dag kvar till den beräknade dagen. Kommer ihåg när vi först fick reda på det, att det kändes helt overkligt och som en evighet kvar. Nu känns det som att de här sista dagarna kommer att kännas lika långa som hela graviditeten. Det är galet va segt det är nu i slutet.
Kan fortfarande inte fatta att det är en liten bebis i min mage, att vi ska ha barn.
Jag hoppas att min älskling hinner komma hem innan den kommer bara, det tror jag:-)

Jag saknar och älskar dig hjärtat! <3
Om bara några dagar så kommer du hem:D

Kommentarer
Postat av: elin mattsson

Lycka till med förlossningen och bebisen :)

2010-03-28 @ 19:23:14
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack=) Hoppas att allt gått bra för dig:D

2010-03-29 @ 12:16:51
Postat av: Elin

Japp, blev igångsatt vid 11.30, hon var född 18.02, så tog bara 6 ½ timme allt som allt :)

2010-03-29 @ 23:25:53
URL: http://eliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0