Bebisen kan redan dansa ;-)

Igår kväll så kollade jag och mamma på Så ska det låta och varje gång dom började sjunga så sparkade bebisen som aldrig förr och sen när dom bara pratade så slutade den. Så höll den på under hela programmet förutom under en endå låt med Pink:P Vi satt bara och stirrade på magen under hela programmet. Det verkar som att det blir en liten estet:D

Idag har jag varit ute och promenerat i det gråa vädret med Boss, det var skönt även att vädret total förstör enns ork att vilja göra något. Jag har kommit på att jag får tusen gånger mer gjort under dagarna när det är sol och är dessutom på jätte bra humör medans jag inte får allt så mycket gjort under de gråa dagarna och är lite depp.

Kan det verkligen vara vädret som påverkar så?

Det tror jag! Så nu vill jag bara ha sol tack:D

 

Idag är det bara 2 dagar kvar tills bebisen är beräknad, det känns helt overkligt att om några dagar så har vi en liten bebis hos oss. Folk säger att det är lättare att förstå när man är tjej och bär barnet, men det har jag svårt att tro på. Jag har gått nio månader nu och kan fortfarande inte enns föreställa mig det. Tänk att jag snart är mamma och att älsklingen är pappa:D

Blir fortfarande glad om ni vill komma med lite namnförslag:D


Kommentarer
Postat av: C

Jag tror att du kommer på ett namn så fort du får se den lill*. Man märker att det är just en ... . Hoppas att allt med förlossningen går bra!

2010-03-31 @ 14:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0