Blött, isigt och magen i vädret!

Nu kom jag precis in efter en skön promenad med Boss=) Det enda som var lite jobbigt var att det är isgata blandat med djupa vattenpölar! Mindre kul, så nu har jag dyngsura skor och strumpor.

Om en liten stund så ska jag fixa iordning lite här.. typ diska en tallrik haha.

Senare idag så tänkte jag skriva en liten lista med allt som jag ska ha med upp till bb, det mesta har jag redan packat, eller iallfall allt till bebisen. Det ja ska skriva upp är lite saker till mig som ja inte kan packa ner nu eftersom jag använder dem dagligen och sen något litet till den blivande pappan=D

I förrgår va jennifer här ute och vi grillade och så fotade hon min mage. Hon skrev olika fina budskap på magen i blandade färger. Det blev jätte fint! Vi tog även lite "vanliga" bilder på mig och en hel del på Boss. Han bara älskar kameran:P
Jag lägger ut lite av bilderna inom de närmaste dagarna:)


Någon som har en gissning om vilken dag den lill* kommer att titta ut?


Kommentarer
Postat av: Sandra-mamma till Sebastian&Kasper

28 mars tror jag =)

2010-03-18 @ 14:05:05
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

23 mars chansar jag på :)

2010-03-18 @ 15:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0