Massage? Kock?

Nu har jag precis suttit och gått igenom min mejl och raderat allt onödigt, det blev 3152 mejl att slänga. Kul! Särskilt eftersom ja inte kunde radera alla på en gång eftersom ja hade några viktiga bland dom, utan fick sitta sida för sida och kolla. Eftersom ja sitter helt konstigt så har jag fått skitont i ryggen så kan behöva massage om ja ska överleva sen kom jag på att jag är svinhungrig med så ska laga lite mat.. om ingen frivillig kommer hit och gör det åt mig medan ja inte gör ett skit xD

Om exakt 2 veckor så kommer min älskling hem för gott!
Jag längtar så:) Får ju krama båda mina älsklingar ungefär samtidigt om den lill* bestämmer sig för att titta ut. Den är ju beräknad den 29:e så bara 1 vecka o 4 dagar kvar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0