Godmorgon

Nu har jag precis bakat en fudgetårta som vi ska ta med till älsks mamma med familj. Ska bli jätte gott. Men innan vi åker så ska vi hinna äta frukost, duscha m.m.
På vägen dit så ska vi stanna på biltema och köpa en spegel till bilen som man sätter på nackstödet bak så man ser lillan när man kör eftersom vi inte har kopplat ut airbagen fram.

I fredags så var jag och mamma på stan och köpte studentklänning. Det blev den i spets med en volang på. Jag skiter i om folk tycker att jag ser tjock ut i den. Finns så mycket folk som klämmer in sig i mindre kläder och är större. Dessutom var det bara några veckor sen lillan kom. Så de så ;P
Nu i veckan så ska nog jag och malin ut och kolla på skor till klänningen, hon har nämligen köpt en likadan:P
Sen vill jag hitta någon snygg, typ bolero eller nåt till, eftersom jag måste ha bh under och klänningen är axelbandslös.
Förslag någon?

På stan köpte jag även ett par spetsleggings, ett svart långt linne och ett par helsvarta leggings.
Nu i veckan som kommer så ska jag köpa foundation och lite annat som jag inte hunnit med än.

Nu vaknade lillan så det är mat dags.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Stort grattis du är en av vinnarna i tävlingen om ett presentkort hos memoriesforlife på min blogg, har skickat ett mejl till dig :)

2010-05-16 @ 23:44:14
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Tror du skulle gilla min tävling :)

2010-05-29 @ 20:46:51
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0