Inga frallor idag heller!

Nu börjar man bli lite små sne, här går man och beställer frallor och väntar och så kommer de inte några! Morr!
Skitsamma, nu ska jag och min älsk fixa massvis med god frukost UTAN era frallor!

Om en liten stund kanske vi ska på marknad men det beror på vädret. Annars blir det en fika med älsklingens mamma=)

Föresten idag har jag bestämmt med mig själv att jag bara ska äta godis på lördagar, bryter jag det så får jag betala 50 kronor till Tindras spar pengar.  Då kanske jag kan klara mig och om jag inte gör det så går det pengar till nytta iallafall:D

Ska ta en gråtande, hungrig lillan nu!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Oh va roligt att du ville va med på den tävlingen med :)

Nu ligger även en tredje tävling uppe

http://neccin.blogg.se/2010/may/tavling.html

2010-05-01 @ 20:07:02
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0