Jag är så bra på rubriker!

Idag så har jag varit i stan och handlat lite på willys, köpte en ny flaska till lillan. En likadan som dom hon har ungefär fast lila med hjärtan=) När jag kom hem så hade älsklingen gjort iordning lillan så vi kunde ta en promenad. Det var härligt, var ju varmt idag.

Nu har vi precis ätit klart, provade att göra quinoa sallad, det var helt okej. Rätt smaklöst men det dög. Fast fröna såg ut som små larver:P mmm! haha.

Snart så borde lillan vakna och vara hungrig, det var ju några timmar sen nu.

Imorgon så blir det att åka in till stan med Tindra och träffa mamma/mormor och kolla runt lite. Jag är i behov av en ny foundation, ett par nya svarta leggings (gina tricot), en studentklänning, skor till studenten m.m
Jag hoppas verkligen att jag hittar det jag vill ha, försökte vara positiv sist, men tappade humöret efter åtskilliga klänning provningar som var mindre lyckade.

Ne nu har jag annat att göra.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Har en ny tävling i min blogg igen :)

Nu kan du vinna smycken, kommer även en till smyckes tävling senare ikväll. Här är iaf länken till den som redan ligger uppe: http://neccin.blogg.se/2010/may/tavlingsdags.html

2010-05-13 @ 20:34:30
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0