Lite uppdatering:)

I förrgår: Så åkte jag och lillan ner till stan vid tio och mötte mamma/mormor.

Vi käkade frukost på malmborgs först och sen gick vi och letade efter en studentklänning till mig. Det var de värsta ja gjort, fy fan. Detfanns inte många snygga och dom som var snygga passade inte. Jag hittade en som var helt ok på gina tricot, la undan den men hämtade den aldrig för ja va inte säker på om ja ville ha den. Jobbigt jobbigt.
Här är den iallafall:


Här är en annan jag provade med men jag behöver nog få bort några kilo till innan den blir aktuell. Men söt var den:)




Igår: Så kom mamma hit på förmiddagen med en hel papppåse full med frukostmat, nybakta frallor och baguetter, massa pålägg från charken, juice m.m och isterband till middagen:) MUMS!   Vi åt massa frukost och myste med Lillan, sen började vi ringa massa kul samtal som, försäkringskassan, skatteverket m.m  Konstigt nog så var det första gången ja slapp stå i telefonkö i hundra år, tror jag max spenderade 7 min på alla samtalen. Gott!  Efter det så åkte jag och körde älsks pappa som hade tappat bort sina bilnycklar när han var iväg så han kom ingenstans, men det löste sig med lite extranycklar:)
När jag kom hem gick jag och mamma igenom lite inför studenten och hon beställde tårta, laktos fri! Sandéns på torpa va de enda som ville/kunde göra laktos fri. Dom andra påstod att det var för svårt. haha fattar inte hur det kan vara så svårt att hälla från ett annat mjölkpaket, dom hade ju kunnat få lite extra för det. men men. Tack till Sandéns som fixar det, utan problem:)
På kvällen så var jag och mina älsklingar ute en stund sen gick vi hem och la oss. 

Idag
: Imorse när tindra hade ätit så låg vi och myste, hon var så härlig. Bara låg och skrattade, våran prinsessa.



Snart så ska jag ta en dusch och fixa iordning mig och lilltjejen, vi ska in till stan och fixa lite ärenden på banken, skatteverket och kanske köpa mig ett par leggings från gina, en ny foundation och lite annat smått. Har ju gått utan foundation i en månad någonting nu, kan ju vara kul att ha en när man vill göra sig fin ju. Eftersom bilen vi lånat nu är för liten för att få in vagnen i om man inte dissekerar den så får lillan hänga med i bärselen, det gillar hon, bara sover.
Skriver mer senare om det hinns med:)
Hej


Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Det blir ju faktiskt mycket mysigare med bärsele :)

Den andra klänningen som du provade var ju skit fin, jobbigt att alla gravkilon alltid ska förstöra :/ själv masar jag fortfarande runt i mina mjukisbyxor här hemma haha michelle har sagt att man får skylla fettet på barnen tills dom fyller femton ;P

2010-05-12 @ 17:56:53
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: malin

vi har nog samma smak du o ja;) kollade på båda dom klänningarna, men köpte den sista även att ja också behöver förlora ett kg eller två! hoppas de går bra mä tindra o allt i hemmet, så hörs vi=)

2010-05-14 @ 21:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0