Mys med mina älsklingar<3

Nu sitter jag och myser med Tindra, hon har precis ätit.
När jag kom upp idag så hade min stora älskling gjort frukost till oss, som han ofta gör. Det var jätte gott, färska frallor och massa pålägg. Nu ska vi göra oss iordning och åka iväg, får se vart vi hamnar. Jag är sugen på polkagrisar så det kanske blir gränna. Vi har tänkt att prova att ha henne i bärselen idag, får se vad hon tycker om det. Hon har ju barta suttit i den i en kort stund hemma innan när jag provade den.

Imorgon är det måndag och lillan ska på min bildlektion om allt går som planerat. Med tanke på att bildsalen ligger lite separat med egen ingång och väldigt få elever så får hon följa med. Sist jag var där så var jag i vecka 40 om jag inte minns fel.

Här är en bild som mormor tog på oss när hon och morfar var här och hälsade på för någon vecka sen.:)  Då fick vi en stor bukett med rosa rosor och annat fint och ett par lundmyr strumpor till lillan som det stod Sötnos på:) Tack för det, mormor,morfar/gammelmormor,gammelmorfar:D



Nu ska jag fixa mig iordning.
Hej


Kommentarer
Postat av: ellen

Vill bara tipsa om en liten tävling där jag lottar ut TRE presenkort på 1000 kronor styck hos memoriesforlife :-)



http://ellene.blogg.se/2010/april/tavla-om-presentkort-pa-avgjutning-varde-1000.html#comment

2010-05-09 @ 21:51:48
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0