Stan..

Idag har jag ju vart i stan, har fixat lite ärenden på bl.a. swedbank och skatteverket. Sen träffade jag jennifer och vi kollade lite i affärer och käkade lunch ihop. Jag köpte ett par hello kitty strumpbyxor och ett par vita leggings till Tindra på Hm med presentkortet som vi fick av mamma. Tack:D Till mig köpte jag en leave in hårinpackning från Loréal för torrt hår eftersom mitt hår blivit lite konstigt sista månaden och sen köpte jag värme skyddande spray från syoss, ingen aning om den är bra men det märker vi.
Någon som har provat den sprayen?

Bilder kommer imorgon eftersom min internetuppkoppling inte är den bästa. Efter affärerna så åkte vi till bvc, lillan hade gått upp lite och blivit 54 cm lång:)
När vi kom hem så märkte vi att filten min älsk beställde för ett tagsen hade kommit. En rosa hello kitty filt med Tindra 2010-04-07 inbroderat:) Den var jätte fin. Även bild på den kommer imorgon. Nu ska jag krypa ner hos mina älsklingar och kolla på efterlyst. så godnatt! Hej



Jag och lilltjejen under våran lunch med Jennifer=)





Strumpbyxor från Hm





Leggings från Hm





Den söta filten som älsklingen köpte till Tindra=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

viiilken söt fiiilt=D å kläderna va me jätte söta=)

2010-05-13 @ 12:55:57
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0