promenad och en jävla massa tandvärk!

Nu har vi vart ute på en lång promenad, det var skönt. Himmeln var helt klarblå, så ska det vara varje dag. Man blir på så mycket bättre humör då.

När vi kom in så åt vi tonfisksallad och matade lillan. Nu sitter Tindra i sin gunga och lyssnar på musik och älsklingen kom precis ur duschen. Snart ska jag in i duschen och sen ska vi in till stan och kolla in nya city gross.

Idag har jag börjat med min penecillinkur, har vart hos tandläkaren mycket det senaste och bl.a. lagat hål, dragit ut en visdomstand. Nu har jag lyckats få en inflammation i nästan hela underkäken så när man äter känns allt som knivar, mindre skönt. Ska tillbaka nästa vecka och om det inte blivit bättre så ska dem dra ut visdomständerna i nederkäken. Skönt att bli av med dem.

Nu måste jag fixa iordning mig.
Hej!

Kommentarer
Postat av: carola

vad söt hon är

2010-11-02 @ 16:04:56
URL: http://carolasaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0