Tisdag!

För några timmar sen så körde jag in älsklingen till stan för ett möte, jag och lillan skulle åka hem och fixa käk innan han kom hem igen men när vi väl kom hem så märkte jag att han hade tagit med sig hemmanycklarna så jag och lillan tog en promenad i 45 minuter tills han kom hem igen:)

Nu har jag precis matat klart Tindra, hon åt upp en hel portion med spagetti och köttfärsås, hon är så duktig mammas tjej<3

Om en liten stund så ska jag fixa något lätt att äta till mig och laga några nya portioner med mat till Tindra.  Senare ikväll så blir det grillad kyckling med ris och currysås efter älsklingens önskemål.

Förra veckan så tog vi långhelg i södertälje och hälsade på mina släktingar. Det var jätte kul att få träffa alla:) Känns kul att vi har tre till tjejer i släkten som är runt Tindras ålder, nästa år blir det nog liv på dem när alla träffas;) Vi fick även lite saker av mina morbröder med familj, En elektrisk gunga med olika melodier, naturljud och gunghastigheter(Tindra älskar den redan), en gåstol, jätte mycket kläder, matningsgrejer, en fin ram i doppresent m.m. Tack så jätte mycket för alla fina saker:) De är verkligen uppskattade:-)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi har en likadan gunga till Albin. Helt klart det bästa köp

jag någonsin har gjort! Värt varenda öre ;)

2010-10-19 @ 22:42:22
URL: http://jojjiiz.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej, ja den är uppskattad. Jag hade gärna haft en i lite större format;P

2010-10-20 @ 20:32:18
URL: http://emmaoez.blogg.se/
Postat av: elin

åh vilken fin gåstol (eller springstol kanske man ska säga)

2011-01-02 @ 23:14:40
URL: http://fashionfobic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0