Uppdatering!

Under de senaste dagarna så har vi haft rätt mycket att göra, inte haft tid att sitta vid datorn iallafall.

Nu ska jag snart ta mig lite frukost sen vänta på att Tindra ska vakna och äta. Efter det så ska vi ta en promenad med Sol och Sirius, idag ska även Boss följa med:)
Efter promenaden så ska jag ta mig in till tandläkaren för 4:e gången på några veckor. kul! De ska kolla att penecillinet hjälpt. Men jag vill endå få de två visdomständerna där nere utdragna med. för rätt som det är så gör dom ont igen och då blir det dyrt!
Efter tandläkarbesöket så ska jag möta älsklingen och åka hem och göra nått gott käk. Igår så gjorde jag kyckling fylld med vitlök och ört mjukost, inlindade i bacon med klyftpotatis och café de paris sås. Gott!

Här kommer en söt bild på lillpluttan när hon åker kundvagn för första gången!

Kommentarer
Postat av: jennie

Vad söt=)

2010-10-31 @ 21:14:00
URL: http://jenniiesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0