Borde jag vara nöjd?

Nu har jag och en från fastighetsbolaget gått igenom lägenheten. Dom kommer att fixa flera av sakerna. Men saker som inte är livsviktiga men ordentligt slitna såsom lister stommarna till köksskåpen m.m.
Hur mycket kan man igentligen begära?
Stommarna passar inte till köksluckorna så lådor och skåp är helt osymetriska och dessutom så är det helt sönderslitna innuti. Jag fick rådet att måla om själv eller lägga en matta på hyllplanen. Men dom r fortfarande otroligt slitna och jag kan inte tapetsera hela skåpen innuti. Menmen, känns tråkigt är man ser hur granne efter granne får nya kök m.m. Man tror inte att man är i samma fastighet om amn tittar in hos grannarna.
Borde vi vara nöjda eller?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tycke du borde klaga! Det är ju orättvist om de andra får nya kök men inte ni :(

2011-04-06 @ 23:02:15
URL: http://l8ah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0