Dra åt helvete jävla......

Dra åt helvete jävla foglossning!!! Nu håller jag på att få psykbryt, det känns ju kul att ibland inte kunna resa sig upp och gå, att vakna miljoner gånger varje natt med hemsk smärta, att knappt kunna lyfta upp tindra! Fy fan. Hade ju inte alls såhär ont under förra graviditeten. Har provat bälten, tens m.m. Om en liten stund så ska jag och Tindra bort till VC och fixa kryckor för att kunna avlasta bäckenet iallafall lite. Blir ju lite svårt med kryckor och barnvagn men får skutta runt på dom när jag inte har vagnen.
Någon som provat kryckor p.g.a. foglossning?

Efter vi vart på VC så ska vi hämta älsklingen för att sen åka och handla och fixa lite ärenden på banken. Alltid lika kul, not :P

Igår så var jag och älsklingen och valde ut tapeter till Tindras rum, målarna hade inte tid förens till hösten så vi sa att vi kan lösa det själva om dom står för materialet. Det gjorde dom :) Det blev vita med breda ränder och små silvriga streck mellan ränderna. Svårt att förklara men får lägga ut bild när de är klart:) Hittar ingen bra bild på nätet.


Kommentarer
Postat av: Frida

din stackare... Kan de inte sjukskriva dig?

2011-04-21 @ 10:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0