Lagom pinsamt!

Idag innan jag och Tindra skulle åka och hämta älsklingen på jobbet så hoppade jag in i en snabbdusch. När jag stod i duschen så började jag sjunga på någon Michael Jackson låt som jag hört tidigare under morgonen och helt plötsligt så hör jag att det är någon i lägenhetn och Boss springer runt och Tindra som tidigare sov hade vaknat och grät. Jag ropar hallå flera gånger och dundrar ur duschen helt skummig och med balsam i hela huvudet och då hör jag dörren slå igen och låsas. Gick några varv i lägenhetn och glodde och kom fram till att jag troligtvis lyckats skrämma bort en av snickarna som skulle fixa lite grejer i lägenheten. Hoppas att han kunde skratta lika mycket åt min fina sång som jag kunde haha. När vi kom hem för en liten stund sen så såg vi att snickaren hade kommit tillbaka när vi inte va hemma och fixat de som han skulle.

Nu har vi iallafall vart och hälsat på älsklingens farmor och tagit en fika, hon bor ju en bit bort så det är inte jätte ofta man åker dit. Vi har även handlat det sista inför Tindras kalas imorgon. Vi hittade en jätte söt klänning på hm som hon ska ha på sig,  körde precis in den på en snabbtvätt så den borde vara klar nu :)

Nu ska jag blåsa upp några ballonger, hänga tvätt och fixa lite annat smått och gått inför morgondagen.
Ska försöka lägga in lite bilder från kalaset imorgon kväll :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0