11-02-12

Idag vakande vi av att solen smet igenom persinennerna, så det blev att gå upp. Man får ju passa på att njuta när det är klarblåhimmel och strålande sol. Det blev en lång frukost med massa gott som älsklingen dukade fram.

Nu är Tindra påklädd och putte fixar det sista, bara jag kvar sen så ska vi åka till barnarp och slänga in en maskin med tvätt och ta en lång promenad under tiden. Fåt ta lite bilder när vi är ute se. Ska bli skönt. Vägde mig imorse och upptäckte att jag börjat gå ner igen så nu ligger jag som jag låg innan jag blev gravid. Har ju som mål att inte gå upp mer än nödvändigt under graviditeten och sen gå ner till max 55kg efter. Det ska jag hålla!

Nu sitter jag och lyssnar på lite hammerfall, börjar tänka på dig då Jonni! Saknar dig så!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0