2011-02-02

Jag tänkte att jag skulle försöka skriva lite igen, när jag hinner:)

Idag så vaknade lillan vid 8:00 helt okej, vi gick upp och hon åt en flaska välling och sen fick hon leka lite i gåstolen. Det uppskattades.

Nu har jag ätit frukost med och snart så ska vi börja göra oss iordning för att åka till skolan. Idag blir det bara att gå igenom vad det är jag har kvar att göra så man kan lägga upp en plan för att få klart det så fort som.
Efter vi vart i skolan så ska vi hämta älsklingen och åka och handla, blir galen på att bara ha en halv kyl/frys. Det blir svindyrt med mat eftersom man aldrig kan få ner storpack som alltid är billigare. Just nu så har vi även lånat in oss i Puttes pappas frys. Men det känns lite långt att åka flera kilometer för att få ihop en middag! haha
Någon som har en billig frys till salu?



Senaste dagarna har jag haft så ont i nedre delen av magen om jag t.ex. sträckt på mig eller nyst. Vet inte om det har med att livmodern växer. Är ju i vecka 17 nu, men kommer inte ihåg om de va så under förra graviditeten. Blir galen på det iallafall!


Tänkte att jag skulle lägga in några bilder på Tindra med, hon är ju snart 10 månader. Tiden går så fort!

En glad liten tjej!



Tindra äter macka, en av de första gångerna:)



Man ska lära sig att tvätta i tid;)



Tindra utforskar sitt nya rum :-)



Att åka bil är alltid kul!



Mammas sötnos! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0