2011-02-05

Igår så behövde vi komma ut lite på kvällen så mötte upp älsklingen lillebror, hans tjej och hennes syster i stan och tjötade lite, dom skulle bowla. Sen tog vi en promenad så Boss fick sig en runda och efter det så åkte vi och köpte Kinamat till mig på Shanghai och älsklingen ville ha en kebab med bröd från alcamo så det blev så. Dock va min mat godare;) När vi hade ätit så latade vi oss bara framför tv:n och sen gick och la oss runt 23.

Idag så har jag och älsklingen spelat Super mario på wii. Eller hur man skriver, fick ju ett nintendo wii av mamma på min 20-årsdag:) Tack mamma<3
För en liten stund sen så har jag även beställt Donkey kong country return som borde komma i mitten på nästa vecka:) Känns som att de två spelan är de roligaste, fanns ju mest pokemon och typ häst spel.. haha inte min grej:P

Nu så måste jag slänga mig in i duschen för om en stund så kommer mamma förbi en snabbis och sen så ska vi ut till hok på middag hos älsklingen mamma med familj. Ska bli trevligt:)

Får försöka skriva senare när vi kommit hem.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0