Besök av mamma/mormor...

Ikväll så kom mamma på besök, hon hade med sig öländska kroppkakor som hon gjort. Det var jätte gott. Tindra tyckte med om de:) Efter Tindra käkat så badade hon med sin pappa, sen blev det på med pyjamasen, en välling och sen sängen. Hon somnade på bara några få minuter. Vi har pratat om att börja låta Tindra sova i sitt egna rum snart, men det känns så långt borta. Vårat rum är rätt så avskärmat från resten av lägenheten och hennes rum är på helt andra sidan. Men men. Innan nästa bebis kommer så ska vi iallafall ha vant henne vid att sova där. Det tror jag inte blir några problem för hennes del.
När började era barn sova i eget rum? Hur gick det?


Vecka 20!
Igår så fick jag in i vecka 20, det känns helt ofattbart att tiden gått så snabbt. Förra graviditeten räknade jag varenda dag och nu vet jag knappt vilken vecka jag är om jag inte tänker efter eller kollar i almanackan. Det måste bero på att man har fullt upp med Tindra så man inte har tid att bara sitta och tänka. Det är ju positivt. Det ska bli kul att få en liten till :) Jag tror Tindra kommer uppskatta det med senare. Efter hon vart avundsjuk ett tag ;)

Nu måste jag gå och lägga mig är helt slut.
Skriver mer imorgon!
Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram på dig:)mamma

2011-02-21 @ 22:47:27
Postat av: Sofie

Loke fick sova i eget rum från dag 1 när vi flyttade från en 2a till 3a.

Alve och Malte var några veckor när de fick flytta in i eget rum.

De har gått bra med alla trots att Lokes rum i första lägenheten var långt bort ifrån vårt (helt andra sidan)

2011-02-22 @ 10:12:35
Postat av: Emma

Okej va bra :) Vi får ta och låta henne sova i sitt rum snart med:)

2011-02-22 @ 10:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0