Fixar och donar...

Tindra sover sen nästan en timme tillbaka och jag har just dammsugit av vardagsrummet, slipdammet. Om en liten stund så ska jag börja ställa tillbaka möblerna som just nu står i mitten av rummet.
Såhär ser det ut nu:


Tapeterna i i vardagsrummet är likadana som dom jag hade på österängen:)

Om en stund så kommer målarna tillbaka, dom ska slipa och olja in ytterdörren som är repig och ful. Va skönt det känns att dom fixar lägenheten så himla snabbt. Ni skulle bara veta hur det såg ut innan dom började göra iordning, är jätte skillnad. Börjar verkligen trivas nu.

Jag vill få ordning snabbt på allt nu så jag kan få spela lite Donkey kong country return! As gott :P Flashbacks! Kul att dom gjort både Super mario och Donkey kong så likt de gamla till super nintendo fast med massa nya grejer som man kan göra. Sen går inte grafiken jämföra med de gamla spelen heller. Tack mamma för mitt wii! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0