Frukost hos mamma/mormor

Nu är jag och Tindra hemma hos mamma/mormor, här blir det lite frukost och att umgås. Tindra bara skrattade när hon såg sin mormor, hon blir alltid lika glad när hon ser henne:) Senare idag så ska vi flytta mitt piano, ska bli skönt att få bort det från stälet det står på nu. 

Inatt så var det någon kul människa som fick för sig att ringa från skyddat nummer, mindre begåvat att ringa till någon som har barn mitt i natten. Jag hoppas fan att det var någon som höll på att dö annars finns det ingen jävla anledning att ringa tusen signaler mit i natten. Du kan ju höra av dig på dagstid om du vill något. Eller börja med att säga vem du är!

Nu så ska jag äta frukost inna jag hungrar ihjäl.
Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0