Godmorgon!

Kl 8:30 vakande vi av att telefonen ringde, älsklingen som ville prata lite:) Han trodde inte att vi sov vid den tiden, men sover lillan så sover jag:)

I morse när vi åt frukost så åt lillan upp en hel macka, oftast brukar det ligga små bitar på golvet och haklappen men idag var det mindre smulor än när jag äter. Hon fick även havregrynsgröt till:) Mums!

För en liten sund sen så kom målarna, nu tapetserar dom vardagsrummet. Igår så gjorde dom sovrummet och köket men tapeten vi valde till vardagsrummet var slut så det fick blir idag istället. Dom har redan gjort mer än hälften, det blir skitsnyggt! Är helnöjd med alla tapeterna, dom passade perfekt! Det känns som en helt ny lägenhet. T.o.m. våra köksluckor som jag hatade innan blir snygga med de nya tapeterna, bara nya knoppar som ska inköpas.

Om en liten stund ska Tindra äta mat, det blir kallops som jag gjorde igår. Den blev super god. Blir även kallops för min del.

Senare ska vi hämta älsklingen på jobbet och hämta Boss på hemvägen. Ikväll blir det bara mys hemma.

Ska lägga in bilder på hur rummen blev senare, dumt nog så tog jag inte bilder på hur det såg ut innan. Men men.

Nu ska jag leka lite med busan!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0