Hemma från vc m.m.

Nu är vi hemma igen. Besöket på vårdcentralen gick vell bra. Läkaren trodde helt klart att det inte hade med bihålorna att göra den här gången utan att jag helt enkelt har migrän. Roligt nog så kunde hon inte skriva ut någon bra medicin eftersom jag både är gravid och astmatiker. Det endå jag får ta är tydligen alvedon. Två stycken brustabletter så fort jag börjar känna av något borde hjälpa enligt henne så vi får hoppas på det. Hon sa även att jag ska dricka en liten kopp kaffe när de börjar göra ont för att det drar ihop blodkärlen i huvudet och på så sätt dämpar smärtan vad jag förstår. Är trött på huvudvärken.
Någon med migrän som vill dela med sig om tips på saker som underlättar?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj nej :( Hoppas migränen försvinner snart! :)

2011-02-22 @ 18:32:07
URL: http://l8ah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0