Idag så ville jag...

bara sova! Usch va trött jag var, tror det är snöns fel. Finns ingen anledning till att det ska snöa mer nu! våren vart är du?? Nästa vinter får vi nog investera i en snöskooter om vädret ska fortsätta såhär. Istid?

Nu har lillan fått sin välling och vi har även hunnit med att mysa lite innan vi gick upp, nu ska jag göra frukost till mig snart och sen vika in dom rena kläderna. Efter lunch så kommer älsklingen hem och hans pappa så jag kan åka till skolan, dom ska tvätta.(lite skönt att slippa :P) Våra tvättmaskiner är bra eftersom dom bara tar 35 min men sen finns det bara torkrum att torka tvätten i och sist hade vi inne tvätten i 6 timmar och den var fortfarande inte torr, så vi fick lik förbannat hänga den här uppe i lägenheten med, så denna gången skippar vi dubbelarbetet och hänger det uppe från början! :)

Skolan, jag tänkte att jag skulle lägga ut bilder på alla möbler jag byggt under gymnasiet men det blir om några dagar när jag hinner fota de:)

Efter jag vart i skolan och älsklingen har fått klart tvätten så ska vi åka till maxi och handla. Behöver frukostmat som vanligt. Börjar bli riktigt tröttsamt att inte kunna köpa mycket bröd och frysa in istället för att handla flera gånger i veckan. Man borde få bidrag av hyresvärden om man har en liten kyl/frys för att allt blir så mycket dyrare. Med tanke på att lägenheten är på 86 kvm så borde de finnas större, vilken familj klarar sig på så lite? Vi får överleva tills vi köpt en liten frys att ha i klädkammaren.

Nu måste jag käka, är riktigt hungrig.
Får skriva senare:)

Usch vilket gnälligt inlägg det blev, men så är det ibland:P
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0