Jävla piss internet!

Blir så trött på vårt mobila bredband! Skiten bara hoppar ur hela tiden, hade bättre nät i lilla öggestorp. Är så irriterande när man gör något och så bara blir hela sidan vit och börja sega ner allt. Som tur är så har vi beställt riktigt bredband från 1 mars, även hemtelefon och ett kanalpaket. Allt från comhem.

jaja, om några minuter så ska jag gå och lägga mig, väntar bara på att älsklingen och Boss ska komma in efter deras promenad. Tindra sover sen några timmar tillbaka, hon har sovit väldigt mycket under hela dagen med eftersom hon plågas med fyra kindtänder som envisas med att dyka upp på samma gång. Hon är helt svullen i munnen. Mammas lilla plutta. Har fått ge henne alvedon för att hon skulle kunna äta, hon bara grät när hon råkade tugga på någon av sidorna och öppnade munnen så jag fick plocka bort maten:(
Någon som har förslag på vad man kan göra mer för att hjälpa henne?

Imorgon så ska vi en sväng upp till a6 när älsklingen slutat jobbet, blir att kolla på kläder till mig och hämta ut en body på Kappahl som man fick i gravidpaketet från Allt för föräldrar.
Väntar du också barn? 
Då kan du kostnadsfritt gå in och beställa ditt egna paket på: www.alltforforaldrar.se/gravidpaketet


I paketet ingår dessutom deras gravid tidning, rabatter och även produkter från hälsokosten bl.a. olja som ska motverka hudbristningar på magen. :) Värt att testa.

Hoppas någon gravid fick nytta av länken.

Godnatt!
Hejhej.

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Leon håller också på att få fyra kindtänder på en gång. Jag har hört att man kan gnugga lite flytande alvedon på tänderna, men jag lyckades inte göra det på Leon. Så mitt bästa tips är att ge flytande mat. Glass, hemmagjord frusen smoothie eller kyld bitring kan man ju prova också.



Låt henne äta så mycket eller lite hon vill. Hon tar igen det sen. Min lille pojk har inte ätit ordentligt sedan december men jag har slutat oroa mig nu. Han går upp i vikt (låååångssamt, men ändå...) och är pigg så jag stressar inte upp mig.



Kram på dej

2011-02-13 @ 21:02:14
Postat av: Emma

Okej jobbigt att dom ska få dom samtidigt. Har provat att göra det, funkar rätt bra.:) Igår fick hon hemmagjord fryst smoothie med hallon och björnbär, det gillade hon:) Va på bvc för några dagar sen, hon hade inte gått upp något på 2 måander men hon äter som en häst så man blir ju lite orolig. men sköterskan sa att eftersom hon inte gått ner något innan så kanske det kommer nu istället. Så nu gör jag inget annat än att matar henne men blir mer mosat nu tills tänderna är ute :) Ring när ni har tid att ses:)

Kram

2011-02-14 @ 11:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0