Lite att göra idag!

Idag har vi lite att fixa, så fort älsklingen slutat så ska vi ner till banken och fixa lite sen på några möten efter det. Skönt att man har världens bästa dotter som kan följa med på sånt och vara lugn:)  Efter mötena så blir det nog en snabbhandling, behöver bl.a. smör.

Nu har jag jätte brottom, ska kasta mig in i duschen sen fixa iordning Tindra, ge henne mat, fylla på skötväskan och lägga upp mat i små burkar. m.m. m.m. Det kanske låter som de går fort men man kan aldrig vara säker när man har en liten. Hon är expert på att bajsa när man klätt på henne alla ytterkläder och allt och då är det bara att börja om från början så det gäller att man börjar i tid! :P

Föresten jag har bestämmt mig för att hitta något jobb! Behöver jobba helgerna så man får in lite extra:)
Någon som vet någonstans där de behöver folk?


jaja nu måste jag göra mig klar. Får se till att skriva lite senare om vi är hemma:)
Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Katja

Ha det bäst:)kram och puss

2011-02-25 @ 16:40:10
Postat av: Anonym

Kameran bland annat. Den va ju skit om man inte håller föremålet blixtstilla (iaf när man va tvungen att använda blixten) =(

2011-03-05 @ 23:59:15
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0