Nu ska vi äta lite och..

Nu ska vi äta lite och göra oss klara. Ska ut till älsklingen mamma som fyller år idag. :) Grattis! Men innan dess ska Tindra och älsklingen käka och sen sak vi iväg på ett litet ärende. Idag har jag inte gjort så mycket, lagat mat och fixat lite och nyss så spelade jag Super mario, är i värld 7 nu. yeey! Man blir ju beroende av det. T.o.m. älsklingen som påstår sig inte gilla tv-spel är helt fast när han sätter sig och spelar. haha jag sa ju det!

Imorgon ska jag äntligen få mitt piano som har stått på väldigt fel ställe allt för länge nu. Underbart!

Snart är det fredag, längtar. Har ju Ul då:) Är lite orolig eftersom jag märkte idag att jag gått ner ½ kilo. Låter inte så mycket men jag borde gå upp inte ner. Jag tycker inte att jag gör annat än att äta hela dagarna. Jaja ingen idé att gå och oroa sig igentligen. Vi får ju veta snart hur allt är. Förhoppningsvis bra:)


Har så mycket i tankarna nu så vet inte vad jag ska skriva. haha men får skriva senare när vi kommer hem om det inte blir för sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0