Pratade med bm nyss

Har fått konstaterat att det är foglossning. Dock kom det mycket tidigare än under förra graviditeten. Blä för det! Blir att använda bältet igen och se om det hjälper något. Hoppas, hoppas.
Kollade även vad min vikt låg på under inskrivningen i december, 75 kg exakt. Jag trodde ju att jag hade gått upp nästan 1 kilo men det hade jag ju inte då. Ligger på 75,1 nu så 100 gram.
Mysigt att vara gravid igen. På fredag blir det upp till ryhov för troligtvis sista Ultraljudet. Lägger in bild:)

Nu ska jag se till att städa. Hej!


Kommentarer
Postat av: jenny

Kul att du bloggar igen =) ja då har du inte gått upp mkt bara det bara är 100 gram sen du blev gravid.. va säger läkaren om det, är det bra eller dåligt?? Låter ju väldigt lite! När får vi se ett kort på dej då och magen?? =) Kram

2011-02-14 @ 11:44:42
Postat av: Emma

Tack :) Ne det är inte så mycket men gick upp likadant under graviditeten med Tindra. Jag äter som jag ska men mest kokt mat och mcyket grönsaker och frukt. Blir mätt på pytte lite med. Men eftersom jag har lite att "ta från" så är det lugnt. Bebisen tar det den behöver och om jag ätit för dåligt så är det bara jag som blir lidande. Får försöka ta ett kort senare idag tänkte jag, men tycker inte magen är så stor än :P Men den har ju börjat synas lite iallafall :) Kram

2011-02-14 @ 11:55:38
Postat av: jenny

hehe okej men skönt att slippa gå upp för mkt oxå.. du är nog en dröm graviditet när det gäller viktuppgång för många =)!! Va rädda om er och ha en fortsatt bra dag kramsiar

2011-02-14 @ 14:45:36
Postat av: Katja

Det är så roligt och göra saker ihop med dig, jag njuter:)Kram på dig/mammas älskling

2011-02-14 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0